TV csatornák és műsorgyártók
RTL Klub fotókredit: rtlklub.sajtoklub.tv/Bársony Bence

RTL Klub
fotókredit: rtlklub.sajtoklub.tv/Bársony Bence

Pár napja bejárta a hír a magyar internetet, de talán még a külföldit is, hogy a Napi Gazdaság szakértő újságírói elnézték az RTL Klub vezetősége számára kiosztott tiszteletdíj mértékét. Milliárd vagy millió? Erre mondják: „nem mindegy, hogy elesett, vagy megesett!”

Természetesen a félrevezető hírt sietett az RTL Klub is megfelelően lereagálni, amit közlemény formájában tett közé.

Lássuk! Katt a tovább gombra!

„A Napi Gazdaság mai számában azt állítja, hogy az RTL Klub vezetősége 1,6 milliárd forintot vett fel 2013-ban. A Napi Gazdaság szerint ez 14 embert érint, akik „átlagosan és fejenként bruttó 110 millió forinttal lehetett gazdagabb az elmúlt évben”.

Nehéz elhinni, hogy egy gazdasági szaklap ne tudná helyesen értelmezni egy vállalat éves beszámolóját.

A Magyart RTL Zrt. 2013. évre vonatkozó beszámolójában ugyanis a következő mondat szerepel: „A Társaság, az Igazgatóság és a Felügyelő Bizottság tagjai részére 2013. évben összesen 1.680 e Ft tiszteletdíjat fizetett ki.” Vagyis 1 millió 680 ezer forintot.

Természetesen ez az összeg a Társaság Igazgatóságára és Felügyelőbizottságára, nem pedig a cég menedzsmentjére vonatkozik, amelyre vonatkozó adatokat az éves jelentésben soha nem lehet találni.

A gazdasági szaklap számára jogi úton is elküldjük a valótlan állítások miatti helyreigazítási kérelmet, és bízunk abban, hogy továbbra is kiemelt figyelmet fordítanak társaságunk gazdálkodására, és amennyiben bármilyen adattal kapcsolatban elbizonytalanodnának továbbra is állunk a Napi Gazdaság újságíróinak rendelkezésére.”

Print Friendly